آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک (symantec)

آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک (symantec)

آنتی ویروس تحت شبکه Symantec مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است. مجموعه امنیتی Symantec Endpoint Protection قوی ترین راهکار برای محافظت از سرور ها و سیستم های کاربران در سطح شبکه می باشد. این محصول با استفاده از ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد. این شرکت توسط کمپانی شرکت برودکام (Broadcom) در ماه آگوست سال 2019 موفق به خرید شرکت سیمانتک شد. شرکت برودکام با معرفی دو محصول جدید Symantec Endpoint Security Enterprise و Symantec Endpoint Security Complete به عنوان جدیدترین محصولات حوزه امنیتی خود گام بزرگی را در بازار نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها برداشت.

مجموعه رایکونت  ارائه دهنده لایسنس معتبر آنتی ویروس تحت شبکه سیمنتک می باشد و همواره سعی می نماید مشتریان عزیز را در خدمات پس فروش و پشتیبانی محصول حداکثر رضایت را دارا باشند.

آنتی ویروس سیمانتک | لایسنس آنتی ویروس سیمانتک | Symantec | سیمانتک | آنتی ویروس تحت شبکه سیمنتک- رایکونت

محصولات سیمانتک ارائه شده توسط رایکونت (Raykonet)  

محصول Symantec Endpoint Security در سال 2018 تواست با کسب عناوین مختلفی از جمله بهترین آنتی ویروس از لحاظ Best Protection و Best Performance از موسسه معتبر گارتنر و AV-TEST دریافت کند. 

آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک (symantec)سیمنتک - رایکونت

محصولات شرکت سیمانتک در زمینه های Endpoint Security ,Information Security ,Email Security و Network Security ارائه می‎ شود. 

 محصول Endpoint Security سیمانتک

محصول Symantec Endpoint Security Complete برای حفاظت از تمام دستگاه های قدیمی ، لپ تاپ ها، دستکاتپ ها و تلفن همراه با اسفاده از عملکرد دفاعی چند لایه ایی ارائه شده است. محصولاتی از جمله Symantec Endpoint Security Complete ، Symantec Endpoint Security Enterprise و Data Center Security به عنوان جدیدترین محصولات حوزه ی امنیتی که توسط شرکت برودکام معرفی شده است، توانستند گام بزرگی را دربازار نرم افزار های امنیتی و آنتی ویروس ها بردارند. همچنین با ارائه محصول Data Center Security در مراکز داده فیزیکی و ابری خصوصی حداکثر امنیت را برقرار کند. 

محصول Information Security سیمانتک

یک اصل اساسی در کسب و کار ها حفاظت از داده های ارزشمند است. ایجاد یک چارچوب امنیتی فعال و پویا در شبکه یکی از دغدغه های اصلی سازمان ها میباشد. در سازمان های بزرگ، حفظ داده های محرمانه و اطلاعات داخلی مهم یک امر ضروری است به نحوی که توسط هیچ یک از کارکنان به خارج از شرکت یا سامان درز نکند. مدیر شبکه میتواند با استفاده از فناوری DPL (Data Loss Prevention) امکان دسترسی ارسال، آپلود و یا حتی پرینت اطاعات را برای کاربران شبکه محدود کند. یکی از محصولات سیمانتک Data Loss Prevention است که اکان را میدهد بابالاترین سطح حفاظت در برابر خطرات نقض داده ها فراهم میکند و همچینین یک امنیت را در محل ذخیره داده ها و جابجایی داده ها تامین میکند.

محصول Email Security سیمانتک

امروزه ایمیل، به عنوان یک ابزار معتبر برای ارسال و دریافت پیام شناخته شده است و استفاده از آن فراگیر و جهانی شده است. در اکثر مکاتبات اداری، ارسال رزومه و انتقال اسنادها ایمیل استفاده میشود و نیازمند یک محیط امن است. ایمیل به عنوان یکی از روش های ارتباطی است که میتواند برای نفوذ هکر ها راه مناسبی باشد که از لحاظ امنیتی باید پوشش داده شود. Gateway های ایمیل یکی از راه هایی است که هکر ها برای نفوذ استفاده می‌کنند که با ارسال یک ایمیل حاوی ویروس یا بدافزار به شبکه مورد نظر نفوذ میکنند. از این رو شرکت سیمانتک محصولات Symantec Messaging Gateway و Mail Security for Microsoft Exchange را برای حفاظت از ایمیل در سطح شبکه را ارائه داده است. این محصولات کاربران را ازحملات فیشینگ، سرقت اعتبار، حملات باج افزار و هم‌چنین، از دریافت هرزنامه‎ ها جلوگیری میکند. علاوه بر موارد ذکر شده وظیفه کنترل خروجی پیام‌ها، اسکن ایمیل‌های دریافتی را دارد و داده‌های مشکوک را فیلتر می‌کند.

محصول Network Security سیمانتک

website security به محافظت از وب سایت ها در برابر تهدیدات سایبری گفته می شود که شامل امنیت کلود و امنیت اپلیکیشن های تحت وب می گردد. چنانچه هکر ها موفق شوند به سیستم یا نرم افزار های یک سازمان دست پیدا کنند، وب سایت و حتی کل شبکه در معرض تهدید قرار میگرد. شرکت سیمانتک برای حفاظت از شبکه نیز محصول Web Isolation را ارائه داده است. با این محصول میتوانید در برابر بدافزار ها و تهدیدات فیشینگ به داخل شبکه توسط وبسایت ها جلوگیری کنید. همچنین این امکان را میدهد که ترافیک وب کارمندان را در سطح شبکه کنترل و ایمن کنید.

 Market Quadrant در سال 2021 از نظر Endpoint Security و محافظت از تهدیدات پیشرفته (Advanced Threat Protection)، آنتی ویروس سمیمانتک بار دیگر توانست عنوان رتبه برتر را به خود اختصاص دهد. ارائه حفاظت چند لایه ایی با استفاده از هوش مصنوعی و machine learning به منظور حفاظت تطبیقی، کنترل برنامه و امنیت اکتیودایکتوری درشبکه از نقاط نقوت سیمانتک است و با توجه به نتایج گروه Radicati Market اثبت میکند که Symantec پیشرو در امنیت است!

آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک (symantec)سیمنتک - رایکونت

ویژگی های پنل مدیریتی آنتی ویروس سیمنتک 

  • امکان دسترسی به کنسول به صورت Web-Base
  • مانیتورینگ کلیه بخش های مختلف نرم افزار
  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • امکان راه اندازی کنسول مدیریتی به صورت Fail over
  • قابلیت ديواره آتش (Firewall) همراه با تکنولوژی IPS)Intrusion Prevention System)
  • پیکربندی و بروزرسانی کلاینت ها تنها توسط یک کنسول مدیریتی
  • قابلیت کنترل کامل دسترسی به کلیه سخت افزار های کامپیوتر
  • قابلیت محافظت از انواع سیستم عامل ها و سرویس های مجازی همانند VMware و Hyper-V
  • امکان شناسایی برنامه های جاسوسی و مخرب
  • امکان تشخیص نفوذهای داخل به خارج و برعکس
  • جلوگیری از حملات سایبری به نقاط آسیب پذیر آنها در مرورگر ها
  • کنترل برنامه های سیستم کارابرن در دسترسی به اینترنت
  • امکان Update و مدیریت سیستم عامل کاربران توسط سرور
  • کنترل سخت افزارها و درگاه های ورودی و خروجی سیستم کاربران

مزایا خرید آنتی ویروس سازمانی سیمانتک از رایکونت

  • ارائه لایسنس رجیستر شده در سایت سیمنتک همراه با فایل slf برای همه مشتریان
  • ارائه خدمات نصب و راه اندازی برای همه مشتریان در نقاط مختلف کشور
  • ارسال نسخه های جدید نرم افزار برای همه مشتریان 
  • بازدید دوره ایی رایگان برای همه مشتریان