آنتی ویروس نود 32

معرفی شرکت ایست (Eset)

Eset یک شرکت نرم افزاری متخصص در زمینه سایبری می باشد . این شرکت در سال 1992 توسط براتیسلاوا، اسلواکی تاسیس شد و در حال حاضر در بیش از 200 کشور و منطقه در سرار جهان دارای 22شعبه است . اولین شعبه بین المللی در سال 1999 در سن دیگو افتتاح شد، دومین شعبه در جمهوری چک در سال 2001 افتتاح شد.
در ابندای تاسیس بنیانگذاران این شرکت , آنتی ویروس خود را با نام Nod توسعه دادند و این امر اولین قدم برای تبدیل به یک شرکت نرم افزاری آنتی ویروس بود . در حاضر Eset به عنوان موفق ترین شرکت در خصوص امنیت سایبری در اسلواکی و اروپا شناخته شده است.

افراد و شرکت‌هایی که نگرانی و یا دغدغه بابت حملات باج افزارها، بدافزارها و هکرها دارند از راهکارها و محصولات مختلفی استفاده می‌کنند تا از تعداد این حملات کم کنند و یا جلوی نفوذ هکرها و بدافزارها را گرفته و از اطلاعات محرمانه موجود در سیستم‌های کامپیوتری و شبکه خود حفاظت به عمل آورند. این دسته از افراد و صاحبان مشاغل سازمانی کوچک و بزرگ می‌توانند برای پایان دادن به دغدغه‌های خود از آنتی ویروس eset استفاده کنند. نرم‌افزاری که می‌توان آن را برترین و سریع‌ترین آنتی ویروس در سراسر جهان به شمار آورد.

صاحبان مشاغل و افراد مختلف می‌توانند بر اساس نوع نیازها و مصارف خود، آنتی ویروس خانگی نود ۳۲ و یا آنتی ویروس سازمانی تحت شبکه eset را انتخاب و خریداری کرده و امنیت سیستم کامپیوتری و نرم‌افزارها و اطلاعات خود را ارتقا دهند.
در واقع شرکت eset راهکارها و محصولات متنوعی را برای ارتقای امنیت سیستم‌ها و شبکه و حفاظت از کسب و کار شما تدارک دیده است که می‌توانید بر اساس تعداد کاربران و یا نوع سیستم خود برای مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک، یعنی ۵ تا ۲۵ کاربر، شرکت‌های متوسط و بزرگ با ۲۵ تا ۵۰۰ کاربر و یا سازمان‌ها و ارگان‌های وسیع و بزرگ با بیش از ۵۰۰ کاربر انتخاب کنید و از امنیت پایدار و همیشگی آن لذت ببرید.

آنتی ویروس eset از افتخارات شرکت eset!

آنتی ویروس نود ۳۲ و یا آنتی ویروس سازمانی تحت شبکه eset را می‌توان یکی از بهترین راهکارهای امنیتی برای حفاظت کامل و کافی از سیستم‌های کامپیوتری خانگی و یا شرکتی به شمار آورد که توسط شرکت eset طراحی شده است.

مجموعه رایکونت ارائه دهنده لایسنس معتبر آنتی ویروس نود ۳۲ می باشد و همواره سعی می نماید مشتریان عزیز را در خدمات پس فروش و پشتیبانی محصول حداکثر رضایت را دارا باشند.

این شرکت تنها برند سازنده ضد ویروس در جهان محسوب می‌شود که توانسته به جایزه بزرگی با عنوان AB100 دسترسی پیدا کند. این جایزه از سمت موسسه و سازمان ویروس بالتین virus bulletin به شرکت ایست اهدا شده است. موسسه ویروس بالتین را می‌توان یک مجموعه‌ مستقل به شمار آورد که به منظور ارزیابی ضد ویروس‌های جهان و مقایسه میان ویژگی‌ها و مزایای آن‌ها راه اندازی شده است.
این موسسه جایزه مهم و ارزشمند AB100 و یا امتیاز کامل را به معرفی بهترین آنتی ویروس دنیا در سال ۱۹۹۸ اختصاص داد. لازم به ذکر است که این جایزه اعتبار قابل توجهی در صنعت امنیت شبکه دارد. شرکت تولید کننده آنتی ویروس ای ست توانسته در طول ۱۸ سال به صورت پیاپی جوایز معتبر و ارزشمند جهانی این موسسه را از آن خود سازد و طی این سال نیز موفق به دریافت جایزه مهم AB100 شود.

نتایج بر اساس AV-Comparatives – تست های مستقل نرم افزار آنتی ویروس (PDF)

آنتی ویروس Eset، آنتی ویروس خانگی نود 32
به این ترتیب می‌توان گفت این موقعیت، یک رکورد استثنایی و فوق العاده تلقی می‌شود که تنها برای شرکت eset و دستاوردها و محصولاتش به ثبت رسیده است. به همین دلیل صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و خانگی و ارگان‌های وسیع و بزرگ، می‌توانند با آرامش خاطر کافی به فناوری روز ضد ویروس و ضد بد افزار این شرکت اعتماد کنند و وطیفه حفاظت از اطلاعات سازمان و کارکنان خود را به آن واگذار نمایند.
در حال حاضر بسیاری از صاحبان مشاغل بزرگ و شرکت‌های معروف و شناخته شده در سراسر جهان از راهکارهای امنیتی و تکنولوژی‌های این شرکت برای حفاظت هرچه بیشتر از سیستم‌ها و اطلاعات خود استفاده می‌کنند و به آن اعتماد کافی دارند.

خرید لایسنس نود 32 اورجیــــــــــنال 2024 | خرید آنتی ویروس نود 32

 

محصولات eset ارائه شده توسط رایکونت (Raykonet)

ویژگی‌های آنتی ویروس نود32

امنیت بسیار بالا

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد در حال حاضر آنتی ویروس نود 32 مشتریان و کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. این تعداد به بیش از یکصد میلیون نفر می‌رسد. یکی از مهمترین دلایل استقبال فراوان کاربران از این ضد ویروس، امنیت بسیار بالای آن است.
تیم و شرکت ای ست بر این باورند که کاربران در سراسر جهان می‌توانند با کمک آنتی ویروس‌ها و راهکارهای امنیتی و حفاظتی آن‌ها با خیالی آسوده از تکنولوژی استفاده کنند.
چراکه محصولات آن‌ها در حال حاضر و همه روزه از اطلاعات میلیون‌ها کاربر در چیزی در حدود ۲۰۰ کشور جهان حفاظت به عمل می‌آورد و به آن‌ها کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بالاتری داشته و با امنیت و آسایش خاطر از اینترنت بهره ببرند.

حفاظت از اطلاعات بدون پایین آمدن سرعت

یکی از مهمترین ویژگی‌های آنتی ویروس نود 32 این است که این راهکار امنیتی، کمترین تاثیر منفی را بر روی سرعت سیستم و بارگذاری اطلاعات آن به وجود نخواهد آورد. پس امنیت کسب و کار و داده‌های شما بدون کاهش سرعت و احساس کندی عملکرد در شبکه تضمین خواهد شد. این ویژگی به اندازه‌ای اهمیت دارد که هیروکاز مینوگوچی کارشناس فناوری اطلاعات شرکت میتسوبیشی موتورز که خود از کاربران این آنتی ویروس است، چنین می‌گوید: تصور می‌کردم پایین آمدن سرعت شبکه و سیستم‌های کامپیوتری بعد از نصب نرم‌افزارهای امنیتی و حفاظتی، امری کاملا طبیعی است.
در حالی که آنتی ویروس شرکت ای ست از این ویژگی و یا عیب عمده برخوردار نشده و می‌تواند تمامی امور امنیتی و حفاظت از سیستم را بدون اینکه کاربر متوجه شود و در پس زمینه برنامه‌ها با سرعتی بسیار بالا به سرانجام برساند.

آسایش و امنیت خاطر

با استفاده از راهکارهای امنیتی و آنتی ویروس نود ۳۲ و آنتی ویروس سازمانی تحت شبکه eset آسایش و امنیت خاطر را به معنای واقعی کلمه احساس خواهید کرد. به بیان دیگر راهکارهای امنیتی و حفاظتی شرکت ای ست کمک می‌کنند تا منابع فناوری اطلاعات شرکت‌های کوچک و بزرگ آزاد شوند. مدیران شبکه‌ها با کمک راهکارهای امنیتی این شرکت هیچگونه احساس نگرانی و دغدغه بابت حفظ اطلاعات محرمانه خود نخواهند داشت و از سوی دیگر زندگی بسیار آسانتری را تجربه خواهند نمود.

آنتی ویروس eset همراه شما در سراسر جهان!

شرکت ایست در پایتخت اسلواکی واقع شده است و دفاتر منطقه‌ای بسیار زیادی در کشورهای آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا و آسیا دارد. این شرکت خدمات پشتیبانی از آنتی ویروس نود 32 را به بیش از ۲۰۲ کشور در منطقه و دنیا ارائه می‌دهد.
پس فرقی نمی‌کند که در کدام کشور و یا منطقه سکونت داشته باشید. در هر صورت می‌توانید مسئولیت حفاظت از اطلاعات و سیستم‌های کامپیوتری و شبکه خود را به آنتی ویروس ایست واگذار کنید. یکی از کاربران این آنتی ویروس، آدرین دالی است که مدیر فناوری اطلاعات سازمان سلامت پاین وود در کشور ایرلند محسوب می‌شود. وی با اشاره به تجربه ۱۰ ساله‌ای که از استفاده از آنتی ویروس ایست دارد بر این باور است که طی این مدت زمان ۱۰ ساله، آنتی ویروس مورد نظر به خوبی و با بالاترین کیفیت ممکن برای او کار کرده و هیچگونه مشکل و یا دغدغه‌ای هم برای استفاده از آن نداشته است.

کاربردهای متنوع

شرکت eset راهکارهای امنیتی و حفاظتی خود را به یک طیف و یا کسب و کار خاص محدود نکرده و کاربردهای متنوعی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. به این ترتیب این راهکارها برای کاربرد خانگی در سیستم‌های ویندوز، مک، موبایل، کنترل امنیت کودکان و…. مناسب هستند و می‌توانند امنیت ادارات و ارگان‌های کوچک و بزرگ را نیز تضمین کنند.

آنتی ویروس خانگی نود ۳۲

آنتی ویروس نود ۳۲ یکی از بهترین محصولات فناورانه شرکت ای ست محسوب شده و می‌توان آن را یک نرم‌افزار فوق العاده امنیتی برای سیستم‌های مختلف به شمار آورد. شما می‌توانید از آنتی ویروس نود ۳۲ این شرکت هم برای مصارف و کاربری خانگی و هم برای تامین و تضمین امنیت شرکت‌های تجاری در سطوح گوناگون استفاده کنید.
آنتی ویروس خانگی نود ۳۲ شرکت ایست عملکرد بسیار خوب و قدرتمندی دارد و شما می‌توانید از آن برای دستگاه‌های اندرویدی، سیستم‌های ویندوز و مکینتاش استفاده کرده و مطمئن باشید که از ویژگی‌های امنیتی مورد نیاز برای حفاظت هر چه بیشتر از دستگاه‌ها و سیستم‌های شما در برابر تهدیدات بد افزارها، باج افزارها و هکرها برخوردار شده است.
این ضد ویروس سیستم‌های شما را برای جلوگیری از حملات بیشتر هکرها و بد افزارها هوشیار نگه می‌دارد. استفاده از آنتی ویروس خانگی نود ۳۲ شرکت ای ست مزایای دیگری را نیز به همراه دارد که از آن جمله می‌توان به داشتن رابط کاربری کاملاً حرفه‌ای اشاره کرد که به شیوه‌ای کاربر پسند نیز طراحی شده است.
بهره‌مندی از سرعت بالا در هنگام کار کردن دیگر ویژگی این آنتی ویروس است. این آنتی ویروس به راحتی با دیگر برنامه‌های شما ادغام خواهد شد. با این حال برخی از کاربران بر این باورند که استفاده از این ضد ویروس اندکی کاهش سرعت را به دنبال داشته که در نسخه‌های جدید این اشکال برطرف شده است.
با وجود داشتن معایبی از قبیل دشوار بودن دستیابی به تنظیمات پیشرفته در رابط کاربری، عدم دسترسی به چت زنده و یا پشتیبانی تلفنی، نیاز به بهبود سازگاری فایروال و اجزای آنتی اسپم، باز هم آنتی ویروس خانگی نود ۳۲ شرکت ای ست موثرترین برنامه حفاظتی برای سیستم شما است.
این نرم‌افزار را می‌توان یکی از سبک‌ترین، سریع‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های حفاظتی برای گیمرها و کاربران عادی، شرکت‌ها و…. به شمار آورد که در سال ۲۰۲۳ و در میان حجم وسیعی از برنامه‌های مختلف با عملکرد مشابه به رتبه ۴ دست پیدا کرده است.

آنتی ویروس سازمانی تحت شبکه eset

با آنتی ویروس سازمانی تحت شبکه eset از تامین امنیت تمامی سیستم‌های تحت شبکه از قبیل کامپیوتر، گوشی هوشمند، تبلت و سرور در برابر حملات ویروس و تهدیدهای نوظهور، جلوگیری از سرقت اطلاعات و…. آسوده خاطر باشید و امنیت قابل توجهی را برای تمامی نقاط شبکه به وجود آورید. این نرم‌افزار ضد ویروس و ضد بد افزار عملکرد بسیار قدرتمندی داشته و لذا قادر به تامین و تضمین امنیت کافی و کامل تمامی دستگاه‌های شبکه با سیستم عامل‌های مختلف از قبیل ویندوز و یا مک است. از مهمترین ویژگی‌های این آنتی ویروس ای ست می‌توان به داشتن موتور ضد فیشینگ با فناوری ممتاز و منحصر به فرد اشاره کرد.
این نرم‌افزار قادر به حفاظت کامل و کافی از اطلاعات محرمانه سازمان و شرکت شما از قبیل نام‌های کاربری و رمزهای عبور کاربران در برابر وب سایت‌های جعلی است. از دیگر فناوری‌های ممتاز و ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه می‌توان به امکان تشخیص ابر محور، کنترل دستگاه‌های جانبی از قبیل CD_ROM،usb و…. اشاره کرد.
با کمک ویژگی دیگر آنتی ویروس eset که اسکن حافظه پیشرفته نام دارد، می‌توانید رفتار پردازش‌های مشکوک را تشخیص داده و به طور همزمان و با کمک فناوری و سیستم تشخیص ابر محور به افزایش سرعت عملکرد سیستم و ارتقای قدرت تشخیص آن کمک کنید.