وبلاگ

معرفی بهترین آنتی ویروس‌های 2023

معرفی بهترین آنتی ویروس‌ های 2023-رایکونت

معرفی بهترین آنتی ویروس‌های 2023

در دنیای امروز، کامپیوتر و اینترنت تبدیل به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی انسان شده است. این موارد برای انجام کارهای مختلف، از جمله ارتباط، آموزش، تفریح، تجارت و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارند، اما این فناوری‌های جدید را نیز خطراتی تهید می‌کند. یکی از این خطرات، ویروس‌های کامپیوتری است.
ویروس‌های کامپیوتری برنامه‌هایی هستند که به طور مخفیانه وارد سیستم شما می‌شوند و می‌توانند به اطلاعات، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای شما آسیب بزنند. برخی از عواقب ناشی از ویروس‌های کامپیوتری می‌تواند کند شدن سیستم، حذف یا فرستادن اطلاعات شخصی، نمایش پیام‌های مزاحم، اجرای عملیات‌های ناخواسته بوده و حتی در مواردی خرابی کلی سیستم را به همراه داشته باشد.
برای رفع این مشکل شما می توانید از آنتی ویروس‌ها استفاده کنید. آنتی‌ویروس‌ها برنامه‌هایی هستند که به طور مداوم سیستم شما را اسکن می‌کنند و در صورت یافتن هرگونه فایل یا برنامه‌ی مشکوک، آن‌ها را متوقف، جدا و پاکسازی خواهند کرد. در این مقاله، ما قصد داریم به معرفی چند آنتی‌ویروس معروف بپردازیم. با ما همراه باشید.

انواع ویروس‌های کامپیوتری

در ادامه به معرفی تعدادی از ویروس‌های کامپیوتری خواهیم پرداخت. وجود انواع ویروس می‌تواند مشکلاتی از کوچک تا بزرگ برای سیستم شما ایجاد کرده و کامپیوتر را به طور کلی مختل کند. بهتر است از شناخت و رفع این ویروس‌ها غافل نباشید.
ویروس فایل : این نوع ویروس به فایل‌های اجرایی مانند EXE یا COM متصل می‌شود و هر بار که فایل میزبان اجرا می‌شود، خود را فعال و تکثیر می‌کنند. این ویروس می‌تواند به فایل‌های دیگر نیز منتقل شود و به آن‌ها آسیب برساند.
ویروس بوت : این نوع ویروس به بخش بوت سیستم عامل متصل می‌شود و هر بار که رایانه راه‌اندازی می‌شود، خود را اجرا می‌کند. این ویروس می‌تواند باعث شود که سیستم عامل بارگذاری نشود یا به کارکرد آن مشکل ایجاد کند.
ویروس ماکرو : این نوع ویروس به فایل‌هایی که حاوی ماکروهای خودکار هستند مانند فایل‌های Word یا Excel متصل می‌شود و هر بار که فایل میزبان باز می‌شود، خود را اجرا و تکثیر می‌کند. این ویروس می‌تواند به فایل‌های دیگر نیز منتقل شود و به آن‌ها آسیب برساند.
کرم رایانه‌ای : این نوع ویروس یک برنامه مستقل است که خود را بدون نیاز به فایل یا برنامه میزبان تکثیر می‌کند. این ویروس می‌تواند از طریق شبکه‌های رایانه‌ای به سیستم‌های دیگر منتقل شود و به آن‌ها آسیب برساند.
اسب تروآن : این نوع ویروس یک برنامه است که به نظر می‌رسد کاربردی یا مفید باشد اما در واقع حاوی کد مخرب است که می‌تواند به سیستم آسیب برساند یا دسترسی غیرمجاز به آن بدهد. این ویروس معمولاً از طریق فریب کاربران به سیستم‌ها وارد می‌شود.

 

انواع ویروس‌های کامپیوتری-رایکونت

معرفی 10 مورد از بهترین آنتی ویروس‌های 2023

اکنون که دریافتیم وجود یک آنتی ویروس مناسب و قدرتمند بر روی سیستم ما می‌تواند خطراتی‌ که ممکن است اطلاعات و داده‌های کامپیوتر ما را تهدید کند، کاهش دهد. در پی این امر در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین آنتی ویروس‌های 2023 را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با تهیه و استفاده از این موارد سلامت کامپیوتر و امنیت اطلاعات خود را حفظ کنید.

1-آنتی ویروس تحت شبکه Symantec

سیمنتک، که اکنون توسط Broadcom اداره می‌شود، یکی از پیشروان در زمینه امنیت شبکه و آنتی‌ویروس است. این شرکت محصولات متنوعی را برای امنیت شبکه ارائه می‌دهد.یکی از معروف ترین محصولات شرکت Broadcom، آنتی ویروس تحت شبکه Symantec Endpoint protection است.
امنیت نقطه انتهایی (Endpoint Security): این محصول برای حفاظت از دستگاه‌های متصل به شبکه شرکت شما طراحی شده است. سرویس‌های یکپارچه سیمنتک به کاربران و متخصصان IT کمک می‌کند تا به سادگی برای مقابله با تهدیدات امنیتی پاسخ دهند
امنیت شبکه سیمنتک (Symantec Network Security): این محصول به شما کمک می‌کند تا برخی از ریسک‌ها را با اجرای بهترین حفاظت نقطه انتهایی بر روی تمام دستگاه‌های متصل به شبکه خود کاهش دهید. با این حال، همیشه آسیب‌پذیری‌هایی وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها برای حفاظت از هر دستگاه (و در نتیجه هر کاربر) در سازمان شما و جلوگیری از انتشار حملات سایبری، جلوگیری از رسیدن تهدیدات به دستگاه‌ها در ابتدا است.

معرفی 10 مورد از بهترین آنتی ویروس‌ های 2023

2-  آنتی ویروس Kaspersky Internet Security

Kaspersky Internet Security یک نرم‌افزار امنیتی است که توسط شرکت Kaspersky ارائه شده است این محصول با هدف حفاظت از داده‌ها و حریم خصوصی کاربران در برابر تهدیدات سایبری طراحی شده است برخی از ویژگی‌های اصلی این محصول عبارتند از:
آنتی‌ویروس، آنتی‌ بد افزار و حفاظت در برابر باج افزار : این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا در برابر ویروس‌ها، نرم‌افزارهای مخرب و برنامه‌های باج افزار محافظت کنید.
مرور ایمن وب : این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به صورت ایمن در اینترنت جستجو کنید و از داده‌های خود در برابر دزدیده شدن محافظت کنید.
آنتی‌فیشینگ : این ویژگی به شما کمک می‌کند تا در برابر تلاش‌های فیشینگ محافظت کنید.
تشخیص Stalkerware : این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های Stalkerware را تشخیص دهید.
فایروال دو طرفه : این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا ترافیک ورودی و خروجی شبکه خود را کنترل کنید.
بهینه‌سازی عملکرد : این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا عملکرد دستگاه خود را بهینه کنید.
پاک‌سازی فضای دستگاه : این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا فضای غیرضروری را از دستگاه خود پاک کنید.
مدیریت برنامه‌ها: این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه خود را مدیریت کنید.
حالت عدم اغتشاش : این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا هنگام انجام کارهای مهم، از حالت عدم اغتشاش استفاده کنید.

3- آنتی ویروس ESET Internet Security

ESET یک شرکت نرم‌افزاری اسلواکی است که در زمینه امنیت سایبری فعالیت می‌کند. این شرکت محصولات امنیتی خود را در بیش از 200 کشور و سرزمین در سراسر جهان ارائه می‌دهد و نرم‌افزارهای آن به بیش از 30 زبان محلی ترجمه شده‌اند.
امنیت دیجیتال ESET: این محصول برای حفاظت از خانه‌ها طراحی شده است. با استفاده از این محصول، کاربران می‌توانند به راحتی داده‌ها را رمزگذاری کنند، رمزهای عبور را مدیریت کنند، معاملات آنلاین را امن کنند و بیشتر.
امنیت شبکه ESET: این محصول به شما کمک می‌کند تا برخی از ریسک‌ها را با اجرای بهترین حفاظت نقطه انتهایی بر روی تمام دستگاه‌های متصل به شبکه خود کاهش دهید.
امنیت چندلایه: این محصولات از تکنولوژی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند که فراتر از محدودیت‌های آنتی‌ویروس سنتی می‌رود.
حفاظت در برابر تهدیدات: این محصولات از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی برای شناسایی و جلوگیری از تهدیدات استفاده می‌کنند.

4- آنتی ویروس Bitdefender internet security

یک نرم‌افزار امنیتی است که کامپیوتر‌های ویندوز را در برابر تهدیدات آنلاین محافظت می‌کند. این نرم‌افزار دارای ویژگی‌های زیر است:
تشخیص تهدیدات: این نرم‌افزار می‌تواند حتی جدیدترین و پیچیده‌ترین نوع نرم‌افزارهای مخرب را شناسایی و متوقف کند.
محافظت چندلایه در برابر رمزگذاری فایل‌ها: این نرم‌افزار مانع از رمزگذاری فایل‌های شما توسط هکرها می‌شود و اطلاعات شما را از دسترسی غیرمجاز حفظ می‌کند.
فایروال حریم خصوصی: این نرم‌افزار ورودی‌های ناخواسته را مسدود می‌کند و ترافیک شبکه شما را فیلتر می‌کند.
Bitdefender internet security یکی از بهترین نرم‌افزارهای امنیتی برای ویندوز است که توسط مجلات و سازمان‌های معتبر مورد تایید و تقدیر قرار گرفته است شما می‌توانید این نرم‌افزار را به صورت رایگان برای 30 روز امتحان کنید.

5- آنتی ویروس Norton AntiVirus Plus

با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، فایل‌های مشکوک را شناسایی و حذف می‌کند. این نرم‌افزار همچنین از تکنولوژی شبیه‌سازی استفاده می‌کند تا فایل‌ها را در یک ماشین مجازی سبک اجرا کند و رفتار آن‌ها را بررسی کند. این نرم‌افزار از اطلاعات اعتباری که از شبکه جهانی خود جمع‌آوری می‌کند، برای دسته‌بندی فایل‌های نرم‌افزاری بر اساس ویژگی‌های آن‌ها استفاده می‌کند. این نرم‌افزار همچنین از سیستم جلوگیری از نفوذ، محافظت از اکسپلویت فعال، و قدرت پاک‌کننده قدرتمند برای مقابله با تهدیدهای پیچیده و ناشناخته استفاده می‌کند
Norton AntiVirus Plus یکی از بهترین نرم‌افزارهای ضدویروس است که می‌توانید انتخاب کنید. این نرم‌افزار دارای ویژگی‌هایی است که به شما امنیت بیشتری می‌دهد، مانند:
ضمانت ۱۰۰٪ حفاظت از ویروس : اگر دستگاه شما ویروسی شود و کارشناسان نورتون نتوانند آن را حذف کنند، شما پول خود را برگشت می‌گیرید
پشتیبانی ابری : شما می‌توانید فایل‌های مهم خود را در ابر ذخیره کنید و به آن‌ها از هر جایی دسترسی داشته باشید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا از از دست دادن داده‌های خود در صورت سرقت، خرابی یا حمله جلوگیری کنید
مدیر رمز عبور : شما می‌توانید رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد بسازید و آن‌ها را در دستگاه‌های خود همگام‌سازی کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا از سرقت اطلاعات شخصی خود توسط سایت‌های جعلی جلوگیری کنید

6-  آنتی ویروس McAfee AntiVirus Plus

یک آنتی ویروس محبوب و مشهور که از سیستم شما در برابر ویروس‌ها، بدافزارها، هکرها، فیشینگ و سایر تهدیدات اینترنتی محافظت می‌کند. این آنتی ویروس دارای امکاناتی مانند فایروال، کنترل والدین، VPN، شبکه خصوصی، ضد تبلیغات و غیره است.

7- آنتی ویروس AVG AntiVirus Free

یک آنتی ویروس رایگان و محبوب که از سیستم شما در برابر ویروس‌ها، بدافزارها، هکرها، فیشینگ و سایر تهدیدات اینترنتی محافظت می‌کند. این آنتی ویروس دارای امکاناتی مانند فایروال، ضد تبلیغات، ضد باج افزار، ضد جاسوسی و غیره است.

8- آنتی ویروس Panda Free Antivirus

یک آنتی ویروس ساده و سبک که با استفاده از تکنولوژی رایانش ابری، سیستم شما را در برابر حملات آنلاین محافظت می‌کند. این آنتی ویروس دارای امکاناتی مانند ضد دزدی، ضد کمراگیر، ضد شبکه‌های اجتماعی، ضد کیبورد‌های مجازی و غیره است.

9- آنتی ویروس Avira Free Antivirus

یک آنتی ویروس کامل و جامع که از سیستم شما در برابر هر نوع تهدید امنیتی محافظت می‌کند. این آنتی ویروس دارای امکاناتی مانند ضد جاسوسی، ضد ردیابی، ضد شبکه‌های اجتماعی، ضد وب‌کم، ضد میکروفون و غیره است.

10- آنتی ویروس Trend Micro Antivirus+ Security

یک آنتی ویروس مطمئن و معتبر که از سال‌ها پیش در حوزه امنیت فعالیت می‌کند. این آنتی ویروس دارای امکاناتی مانند ضد فیشینگ، ضد هویت‌دزدی، ضد باج افزار، ضد اسپم و غیره است. این آنتی ویروس همچنین دارای یک فضای ابری برای ذخیره‌سازی اطلاعات شما است.

کلام آخر

همان‌ طور که گفتیم وجود یک آنتی ویروس معتبر و کارا از اهمیت بالایی برخوارد است. بهتر است برای حفظ کامپیوتر و اطلاعات خود در ابتدا به راه‌های انتشار این ویروس‌ها دقت کرده و سعی کنید از آن جلوگیری کنید و سپس همیشه یک آنتی ویروس بر روی سیستم خود داشته باشید تا شما را از خطرات احتمالی آگاه و آن‌ها را رفع کند.مجموعه رایکونت ارائه دهنده لایسنس معتبر تمامی محصولات آنتی ویروس در ایران می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به محتوا
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فهرست مطالب